vw Volkswagen nye Caddy 5 Maxi varebil familiebil verdenspremiere

Nye Volkswagen Caddy person- og varebil | 29.01.2020

Her kommer første drypp med informasjon om nye Caddy person- og varebil. Den skriver seg inn i rekken og blir 5. generasjon av Caddy. Les mer under eller ta neste steg

Les ofte stilte spørsmål nye Caddy
Finn og kontakt forhandler

Les ofte stilte spørsmål nye Caddy
Finn og kontakt forhandler

Digitalisert med flere assistentsystemer
Nye Caddy person- og varebil får et digitalt løft på lik linje med oppgraderte Transporter 6.1 . Dette innebærer at du alltid kan være online selv om du er på veien fordi den får oppkopling til internett, og kan dermed vise informasjon i sanntid. Det vil nok også glede mange at nye Caddy får flere førerassistentsystemer enn den har i dag, og setter med dette ny standard i sin klasse. I tillegg får den nytt design, noe konseptskissene kan avsløre. Likevel er den like praktisk slik vi kjenner den i dag og fortsatt 100% Volkswagen Caddy.

Konseptskisser - langt fra endelig utkast?
Disse konseptskissene er 2. utkast som har blitt vist av nye Caddy. Sammenliknet med første utkast har de nå blitt enda mer konkrete. De gir oss et hint om at mye vil bli nytt ved den kommende kompakte varebilen og personbilen. Skissene viser en taklinje som faller lett bakover, lenger akselavstand også i kort utgave, og hjul som kan leveres i større dimensjon enn dagens valgmuligheter (15, 16 og 17" felger). Også lysteknologien med LED er nyskapende: Frontlyktene er en visuell videreføring av grillen, og går over i den sportslige og elegante sidelinjen til karosseriet. Skissene viser også mer vertikalt rette og slankere baklykter. Det nye panoramaglasstaket – som blir det største i sin klasse – vil bli et blikkfang. Den nye Caddy får med dette et mer sportslig utseende.

Nye Caddy 5 stor personbil familiebil stort bagasjerom 7-seter
Nye Caddy personbil: Konkrete designskisser av nye Caddy personbil fra Volkswagen Nyttekjøretøy. Mer sportslighet, samtidig som den er gjenkjennelig og pålitelig for aktive personer og familier med behov for stor plass og/eller plasskrevende fritidsaktiviteter.

Nye Caddy varebil
Selv om mye er forandret kan vi forsikre deg om at det som alltid har gjort Caddy attraktiv for sine kunder, blir beholdt. Nye Caddy vil fortsatt kunne tilby høyt lastevolum med god plass til nyttelast samt stor fleksibilitet og mulighet for skreddersøm. Kortversjon: 100% ny, 100% Caddy.

Nye Caddy personbil
Sportsligheten blir tydelig i personbilutgaven: Selv med kort akselavstand har den blitt lenger og bredere. Caddy vil dermed bli et interessant og praktisk alternativ for mange, for eksempel mennesker med plasskrevende fritidsaktiviteter.

Verdenspremiere i februar 2020
Både nye Caddy varebilen og personbil blir vist offentlig første gang i Tyskand i februar 2020 – ytterligere informasjon rundt dette vil følge.

Ny men fortsatt 100 % Caddy
Mange vil nok oppleve nye Caddy som en helt ny bil, og fabrikken sier selv at ikke en skrue er urørt. Med 5. generasjon Caddy sikter nå Volkswagen mot å befeste sin posisjonen og sette ny standard for varebiler og personbiler i sitt segment.

Én ting er sikkert - vi gleder oss stort til å se sluttproduktet!

vw Volkswagen nye Caddy 5 Maxi varebil familiebil verdenspremiere
Nye Caddy varebil: Nytegnede skisser av nye Caddy varebil fra Volkswagen Nyttekjøretøy: Attraktivt design med LED-lys, og kjente styrker som stor lastekapasitet vil fortsatt gjøre den til en hverdagshelt for bedrifter.

Oi sann! Nettleseren du bruker støttes ikke eller er utdatert

Vi kan ikke vise deg innholdet på denne nettsiden fordi din nettleser enten er utdatert eller ikke støttes. Nettsiden fungerer best med Firefox eller Google Chrome. Les mer og last ned Firefox nettleser her eller Google Chorme nettleser her.