kundeinformasjon Koronavirus korona FHI Møller Bil Harald A. Møller Møller Mobility Group Volkswagen Nyttekjøretøy

Kundeinformasjon Korona

Kundeinformasjon Korona

Sist oppdatert: 10.08.2021
Under finner du oppdatert kundeinformasjon i forbindelse med koronaviruset og hvordan vi forholder oss til situasjonen ovenfor deg som kunde.

Informasjon om vår håndtering i forbindelse med koronaviruset

Kjære kunde
Vi har alle et felles ansvar for å redusere spredning av smitte. Her finner du siste oppdaterte informasjon om hvordan vi tilrettelegger for deg og alle våre kunder.

Våre forhandlere
Våre forhandlere følger kommunale og nasjonale råd knyttet til covid-19. Vennligst ta kontakt med din nærmeste forhandler eller sjekk deres nettside for mer informasjon om åpningstider og hvilke smitterverntiltak som til en hver tid gjelder hos forhandler der du bor. Finn og kontakt forhandler her

Alle våre selgere er tilgjengelig i normale åpningstider både på telefon og mail. Vi vil tilpasse våre rutiner for at du som kunde fortsatt vil oppleve å bli godt ivaretatt. Overlevering av biler vil foregå utenfor våre lokaler med strenge smittevernstiltak. Våre merkeverksteder holder åpent som normalt. Inn- og utlevering av bil vil foregå med strenge smitteverntiltak. Delesalg over disk er imidlertid stengt. Besøk din respektive forhandlers nettside for mer informasjon. Finn og kontakt forhandler her
Våre øvrige forhandlere opererer med vanlige åpningstider, og i tråd med alle retningslinjer gitt fra myndighetene. De er tilgjengelige på telefon, sms og e-post, slik at kommunikasjonen med deg som kunde kan opprettholdes som vanlig.

Smitteverntiltak
Som kunde skal du føle deg trygg på at vi har tatt grep som reduserer smittefare og behovet for fysisk kontakt hos våre forhandlere. Noen av disse tiltakene er:

  • Vi har økt renhold på alle våre anlegg, og desinfiserende tiltak på særlig utsatte soner (som toaletter, dørhåndtak, m.m.)
  • Vi rengjør berøringsflater og utstillingsbiler hyppigere og grundigere enn vanlig.
  • Våre ansatte bruker hansker når vi håndterer kundebiler.
  • Vi desinfiserer/rengjør alle biler grundig etter hver prøvekjøring, prøvesitting og verkstedgjennomgang.
  • Våre selgere og kundebehandlere setter seg ikke i bilen sammen med kunden, men holder behørig avstand.
  • Alle ansatte som kan ha vært utsatt for smittefare, eller har symptomer som kan tyde på smitte, møter ikke på jobb.
  • Vi ber alle våre kunder om å følge myndighetenes retningslinjer for å unngå spredning av smitte. 
  • Prøvekjøring og gjennomføring av service på biler er fortsatt fullt mulig og vi har innført flere tiltak for å gjøre ditt besøk til en trygg opplevelse.
  • Forhandler er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet ved behov.
Egenerklæringsskjema for prøvekjøring
Vi gjør oppmerksom på at du ved oppmøte hos forhandler kan bli bedt om å fylle ut et egenerklæringsskjema, av hensyn til smittevern og eventuell smittesporing. 

Spørsmål? Finn og kontakt forhandler her

Ofte stilte spørsmål

Andre kunder lurer også på dette

Bestill time i Bilhold

Enkel timebestilling på nett og i app! Vår digitale tjeneste Bilhold gjør det enkelt å bestille original service- og reparasjon hos våre merkeverksteder. Gjør som over 200.000 andre og last ned appen i dag.

Nyttige snarveier