kundeinformasjon Koronavirus korona FHI Møller Bil Harald A. Møller Møller Mobility Group Volkswagen Nyttekjøretøy
kundeinformasjon Koronavirus korona FHI Møller Bil Harald A. Møller Møller Mobility Group Volkswagen Nyttekjøretøy
kundeinformasjon Koronavirus korona FHI Møller Bil Harald A. Møller Møller Mobility Group Volkswagen Nyttekjøretøy
kundeinformasjon Koronavirus korona FHI Møller Bil Harald A. Møller Møller Mobility Group Volkswagen Nyttekjøretøy

Kundeinformasjon Korona

Kundeinformasjon Korona

Under finner du siste oppdaterte kundeinformasjon i forbindelse med koronaviruset og hvordan vi forholder oss til situasjonen som selskap ovenfor deg som kunde.

Under finner du siste oppdaterte kundeinformasjon i forbindelse med koronaviruset og hvordan vi forholder oss til situasjonen som selskap ovenfor deg som kunde.

Informasjon om vår håndtering i forbindelse med koronaviruset

Kjære kunde,

Det er utfordrende tider for hele verdenssamfunnet, i møte med koronaviruset som har snudd også den norske hverdagen på hodet. Vi må ta vare på hverandre i denne tiden, og vi har alle et felles ansvar for å redusere spredning av smitte. Vi tilrettelegger etter beste evne for våre kunder i møte med en krevende tid.

Myndighetene definerer deler av vår virksomhet som samfunnskritisk, da servicepunktene våre blant annet bidrar til å opprettholde viktige transporttjenester. I tråd med disse retningslinjene holder våre forhandlere åpent.

Produserte biler som er på vei eller på norsk lager kan utleveres som vanlig til våre kunder. Produksjonen av nye biler blir i en periode påvirket av et driftsopphold hos våre fabrikker i Europa. 

Som kunde kan du være helt trygg på at vi har tatt solide grep som reduserer smittefare og behovet for fysisk kontakt hos våre forhandlere. Noen av disse tiltakene er:

  • Vi har iverksatt økt renhold på alle våre anlegg, og desinfiserende tiltak på særlig utsatte soner (som toaletter, dørhåndtak, m.m.)
  • Vi rengjør berøringsflater og utstillingsbiler hyppigere og grundigere enn vanlig.
  • Våre ansatte bruker hansker når vi håndterer kundebiler.
  • Prøvekjøring og gjennomføring av service på biler er fortsatt fullt mulig og vi har innført flere tiltak for å gjøre ditt besøk til en trygg opplevelse.
  • Vi er ekstra grundige med renhold av våre biler og bruker hansker når vi håndterer kundebiler.
  • Vi desinfiserer/rengjør alle biler grundig etter hver prøvekjøring, prøvesitting og verkstedgjennomgang.
  • Vi desinfiserer/rengjør dørhåndtak, ratt, girkule, sikkerhetsseler, skjerm og nøkler.
  • Våre selgere og kundebehandlere setter seg ikke i bilen sammen med kunden, men holder behørig avstand.
  • Ansatte som kan være utsatt for smittefare, eller har symptomer som kan tyde på smitte, møter ikke på jobb.
  • Vi ber alle våre kunder om å følge myndighetenes retningslinjer for å unngå spredning av smitte. Forhandler er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet ved behov.

Våre forhandlere er tilgjengelige på telefon, sms og e-post, slik at kommunikasjonen med deg som kunde og våre forhandlere kan opprettholdes nesten som vanlig for de som ikke har anledning til å besøke oss.

Ofte stilte spørsmål i disse dager

Her er noe av det kundene våre lurer på for tiden

Oi sann! Nettleseren du bruker støttes ikke eller er utdatert

Vi kan ikke vise deg innholdet på denne nettsiden fordi din nettleser enten er utdatert eller ikke støttes. Nettsiden fungerer best med Firefox eller Google Chrome. Les mer og last ned Firefox nettleser her eller Google Chorme nettleser her.